sestdiena, 2011. gada 26. marts

Es esmu tas, ko es ēdu

Es domāju, tātad esmu.
Es esmu tas, ko es ēdu.

Pārdomas par šo tēmu noder. Var uz apēdamo paskatīties no diviem aspektiem - praktiskā un apcerīgā. Praktiskais - ja ēd nesabalansētu, nepilnvērtīgu un neveselīgu pārtiku, gaužām vienkārši dara pāri miesai un kļūst slims. Ilgi nebūs jāgaida aptaukošanās, sirds un asinsvadu slimības, kuņģa problēmas u.c. Ja skatās apcerīgi - ar pārtiku var nodrošināt ilgu, garu un veselu mūžu vai gluži pretēji - īsu un slimīgu dzīvi (tas, protams, nav vienīgais vaininieks, bet tomēr). Un tas ir jautājums ikvienam - ko vēlamies? Gribas dzīvot? Gribas pie pilna saprāta novecot? Jau senie gudrie mācīja - veselā miesā vesels gars. Ja dzīvot negribas, tad papildu jautājumi lieki.

Nesenā sarunā Agnītis atklāja atziņu: "Ja ēd bubertu, kļūst par bubinātāju." Re, es esmu tas, ko es ēdu!

4 komentāri:

iceks teica...

...ja ēd uzpūteni,tad kļūst uzpūtīgs;ja ēd cepeti,tad par visu cepās;ja ēd putras,tad putrojas...Variantu diezgan daudz,vai ne?

Pilsētnieki laukos teica...

Jūs ar Agnīti esat uz viena viļņa :)

iceks teica...

...un,kas ēd kūku Napaleons-tam ir lielummānija!!!!!

Unknown teica...

nu,jā, tā ir, taču gribas pielikt klāt vēl kādu lietu - eju uz veikalu, nopērku dārzeņus,u.tml. DOMĀJU, ka ēdu veselīgu pārtiku. Bet nereti pieejamā pārtika veikalā patiesībā ir ar zemu uzturvērtību (mākslīgi gatavīnātie augļi,piem.,), tātad-par veselīgu to saukt nebūtu patiesi. Bet tā kā es DOMĀJU,ka ēdu veselīgu pārtiku, tad zemā uzturvērtība pie kājas. Lūk,vēl tāds atačments par ilgdzīvošanu (=veselīgu domāšanu)!