svētdiena, 2011. gada 20. februāris

Kūka Zanei svētkos

Man ļoti patīk kūkas un tortes, kuras ir kā citādāk kā apaļais ripulis uztaisītas. Cik nav skatītas grāmatas un video, cik nav domāts par tām un idejas galvā virpinātas. Jau divas reizes bija iemesls un skaidras domas, kā ko interesantāku uzdāvināt. Ik reizi gan atradās kāds iemesls netaisīt. Nebiju vēl gatava. Tad nu aizvadītajā ceturtdienā ņēmu drosmi rokās un cepināju Zanei Z kūku (biskvīta ar biezpiena krēma pildījumu). Viņas vārda svētki un dzimšanas diena to izpelnījās! Vēlreiz bučas un labākās domas pie Tevis, Zanīīī!
Krēms tapa īsts - ar roku sakults putukrējums, tam klāt izmīcīts biezpiens (pareizi būtu to caur sietu berzt, bet pamēģināju citādāk - ar rokām izspaidīt visu) un tad klāt cukurs un vaniļas cukurs. Krēmam piemetu klāt smalcinātus valriekstus un briedinātas rozīnes. Kārtās biezpiena krēmam pa virsu ievārījums gāja un sāni ar biskvīta drupačām tika nokaisīti. Virspusei atlieka dekorēšanas darbi ar kausēto rūgto šokolādi, kas ar saldo krējumu sakausēta. Roka, protams, pagaidām neveikla un treniņiem pakļaujama. Bet ar kaut ko ir jāsāk. Šis ir mans sākums. Datējams ar 17.februāri 2011.gadā.

5 komentāri:

iceks teica...

Izklausās gana gardi.Man tik viens jautājums-vai rozīnes nebija pa lielu-smagu krēmam.Paskaidrošu-man likās pēc apraksta krēms tāds gaisīgs,vai rozīnes to "nesazemēja"?

Pilsētnieki laukos teica...

Krēms nemaz tik gaisīgs nesanāk, jo biezpiens visu pie vietas noliek. Un rozīnes nebija daudz + bija piebriedinātas, tā kā peldējās krēmam pa vidu.

Par kopējo iespaidu gan jājautā kūkas ēdājiem, jo kopējo bildi nenogaršoju, tikai sastāvdaļas.

Anonīms teica...

A ēdēji ,es skatos,klusē...Vai nu pārēdušies,vai vēl pa kluso ēd...:))Nepieļauju domu,ka negaršoja!!!

Unknown teica...

Varu pateikt, ka kuuka bija ljoti garshiiga (es esmu Zane) un mēs sākām ar augšu

PALDIES PALDIES princesiit

Unknown teica...

vajadzēja man to paredzēt un piektdien stāvēt pie Zanes darba sardzē,lai neļautu nepamanītai izkļūt ārā..rrr